دودردو – در غیاب گودر

یادش بخیر. وقتی گوگل ریدر آمد و من به ارزش لایتناهی آن پی بردم. ماهی 50 هزارتومن به من سود کرد! میدونید چرا؟ خب. ما (تیم دودردو: شرتو، کبریا و من) آن موقع موتور اختصاصی برای دودردو داشتیم (که مانی عزیز زحمت کدنویسی‌ش رو میکشید) و این روی وردپرس بود ولی حجم عظیمی از توان سرور رو میکشید. برای همین ما سرور نیمه اختصاصی داشتیم که ماهی 50هزارتومن اجاره‌ش بود.

وقتی گوگل ریدر آمد من کل فیدهامان رو وارد اون کردم و یک خروجی گرفتم. و اون خروجی رو روی سایت دادم. یعدها وقتی مشکل فیلترینگ پیش آمد آن را هم روی سایت ندادم و فقط فیدش رو منتشر کردم.

الان چندین سال است که این فید وجود دارد (با شاید هزار وبلاگ فارسی) و مدتی است فقط منابع کمی بهش اضافه شده. ولی من نمرده‌ام و شما دوستان خوب را دارم.

اگر میخواهید وبلاگی به این فید اضافه بشود. کافی است یک ندا بدهید به doxdo ات فیس‌بوک دات کام. بقیه‌ش با من.

آدرس فیدهای دودردو روی سایت دودردو.

