گوشی نوکیا سی سیکس

دو سه هفته پیش دوستم سرم شیره مالید و گوشی ماهم را ازم خرید. قیمت خوب پیشنهاد داد. خر شدم.

دو سه هفته‌ای جستجو کردم و بین Nokia X6 و Nokia C6 موندم. به یک مغازه آشنا رفتم و بیست هزار تومان گران‌تر از جاهای دیگر C6 را خریدم. (گرانتر خریدم چون این آشنام از تهران خرید میکنه و از بانه واسش نمیاد. به خودش هم گفتم و قرار شد گوشی مطمئن باشه. و خیلی روی مطمئن و واردات قانونی بودنش تاکید کرده بودم. هرچند که گارانتی نداشت. ولی میخواستم حداقل قاچاق نباشد)

سه روز بعدش ساعت 6 بعد از ظهر Gps دانشگاهمان را بهش دادم و همه چیز اوکی بود. ساعت 8 شب عکس یک گیاه را به مشتری نشون دادم و اوکی بود. ساعت 9 شب برداشتم که برای صبح فردا زنگ کوک کنم. که دیدم ای دل غافل! صفحه‌ش داره لزگی میرقصه و خوانا نیست.

هی ری‌استارت کن. هی انگولک کن. درست نشد که نشد.

فردا بردیم پیش آقای آشنا. فرستاد به یک تعمیرکار آشنا. تعمیرکار آشنا گفت که LCD ترکیده و ارور فیزیکی بهش وارد شده. من که عمرا تکذیب میکردم. ولی به هر حال. گوشی ارسال شد تهران و دوباره برای تعمیر خرج گذاشت دست من.

الان هم اصلا معلوم نیست که تعمیر شده و کیفیت تعمیر خوب بوده. ولی کیفیت صداش خیلی کم شده و اصطلاحا زنگ داره تو گوشی.

خلاصه حالم هیچ تعریف نداره! از هر چی گوشی میبینم حالم به هم میخوره.  با همه جا توپ تفنگ می‌اندازند چوبش رو من میخورم که حتی گوشی که میخرم گارانتی نداره. (هرچند گارانتی هم اگر بود [چون اینجا ایرانه] ادعا میکرد که ضربه خورده و اینا…)

